Unpublished
Odoo - Sample 1 for three columns

Odoo - Sample 3 for three columns

Créateur de linge de table français, respectueux de l'Homme et de l'Environnement.

Zanza Création s’inspire  de voyages pour offrir un style décalé et élégant.

La beauté est partout.
Nous picorons  dans les traditions graphiques  des quatre continents: les écorces teintes des pygmées, les plafonds peints italiens, le feuillage d’un arbuste… les arts et la nature nous servent de terreau pour développer une ambiance chaleureuse qui habille votre intérieur .

Toutes nos nappes sont dessinées par un artiste dans notre atelier à Marseille , puis sont éditées en série limitée et confectionnées en Rhône-Alpes.

Très engagée  dans la protection de l’environnement, Zanza Création propose des nappes de  qualité,  faites pour durer, fabriquées  en circuit court avec des fibres  naturelles  et recyclées.

Notre mission est d'inviter l'art à table et d'œuvrer à la relocalisation d'une industrie textile de qualité en France.

Laissez vous tenter, rejoignez notre univers !

Site:

At Zanza Creation we believe that  art has its place at the diner table. All our table-cloths are designed by a French artist. Our  patterns are unique, inspired by travels and native arts, and designed to bring warmth and sophistication to your home.

We also believe in quality. Our tablecloths are made to last: we select the finest fabrics, spun and woven in France  and work with hand-picked partners with the best quality track-record in the French textile sector.

Last and not least we believe in protecting our environment. We produce in France because the French textile industry is the most carbon neutral in the world. We use exclusively low-carbon materials (locally-grown flax,recycled polyester and cotton) and work towards 'zero waste' through limited editions .

Our mission is to invite art at the diner table  and provide  sustainable homelinen to protect our environment and the future of our children. Join our mission and enjoy the Zanza world!

Web Site: