Unpublished

Afrobrunch by Afropéennes

We are two French people from the diversity in France who have chosen to immigrate to Canada for almost 3 years.
We are passionate about cooking more specifically Afro fusion brunches. We partner with restaurants in Montreal and Toronto to organize brunches around Afro dishes (Africa and Caribbean) on an occasional basis. The goal of Afrobrunch is to discover exotic flavors and to show that France is populated by various cultures.

Nous sommes deux françaises issues de la diversité en France qui avons choisi d'immigrer au Canada depuis bientôt 3 ans.

Nous sommes passionnées par la cuisine plus précisément des Brunchs Afro-fusion. Nous nous sommes associés avec des restaurateurs de Montréal et de Toronto pour effectuer des brunchs autour des mets afros (Afrique et Caraïbes) de manière occasionnelle. Le but d'Afrobrunch est de faire découvrir les saveurs exotiques et de montrer que la France est peuplée de diverses cultures.

Stand A3